Customer Satisfaction Questionnaire

Part 1: Experience of working with JGC

1. How would you describe your overall experience of working with JGC?

2. How satisfied are you with the process of contacting our company?

3. Did the JGC team respond to your needs in a timely and efficient manner?

4. How easy was it for you to find the information you need about our products or services?

Part 2: Satisfaction with Products and Services

5. How satisfied are you with the quality of the products or services you received?

6. Did JGC respond fully to the technical or other needs you had?

Part 3: Impact and Expectations

8. How helpful was the use of our products or services to your business or project?

9. How would you evaluate the value for money of the products or services you received from JGC?

10. How likely are you to work with JGC again in the future?

Part 4: Contact Details (Optional)

11. If you would like to receive updates on new services, products or offers, please fill in your details:

Ερωτηματολόγιο Ικανοποίησης Πελατών

Μέρος 1: Εμπειρία Συνεργασίας με την JGC

1. Πώς θα περιγράφατε τη συνολική σας εμπειρία από τη συνεργασία με την JGC;

2. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη διαδικασία επικοινωνίας με την εταιρεία μας;

3. Η ομάδα της JGC ανταποκρίθηκε έγκαιρα και αποτελεσματικά στις ανάγκες σας;

4. Πόσο εύκολα βρήκατε τις πληροφορίες που χρειάζεστε για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας;

Μέρος 2: Ικανοποίηση από Προϊόντα και Υπηρεσίες

5. Πόσο ικανοποιημένοι είστε από την ποιότητα των προϊόντων ή υπηρεσιών που παραλάβατε;

6. Η JGC ανταποκρίθηκε πλήρως στις τεχνικές ή άλλες ανάγκες που είχατε;

Μέρος 3: Αντίκτυπος και Προσδοκίες

8. Πόσο βοηθητική ήταν η χρήση των προϊόντων ή υπηρεσιών μας για την επιχείρησή σας ή το έργο σας;

9. Πώς θα αξιολογούσατε τη σχέση αξίας-τιμής των προϊόντων ή υπηρεσιών που λάβατε από την JGC;

10. Πόσο πιθανό είναι να συνεργαστείτε ξανά με την JGC στο μέλλον;

Μέρος 4: Στοιχεία Επικοινωνίας (Προαιρετικό)

11. Εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέες υπηρεσίες, προϊόντα ή προσφορές, παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας:

Satisfaction Survey

How satisfied are you with the collaboration with our company compared to companies offering similar services/products?(*)

In general, how satisfied are you with the service provided by our staff?

Sales

Secretariat

Technical Support

SERVICE

How do you rate the response time to your requests for technical support?

How do you assess the training of staff in relation to the subject matter and market developments?

On a scale of 1-10, how would you rate the company overall on each of the following characteristics

High quality

Trust

Reliability

Innovation

Service

Based on your overall experience, how likely are you to recommend our company to your friends or colleagues?

In what field do you cooperate with our company?

Please indicate the age range you belong to

Job Title

Έρευνα Ικανοποίησης

Πόσο ικανοποιημένοι είστε από τη συνεργασία με την εταιρεία μας σε σχέση με εταιρείες που προσφέρουν αντίστοιχες υπηρεσίες/προϊόντα;(*)

Γενικά πόσο ικανοποιημένοι είστε από την εξυπηρέτηση που σας παρέχει το προσωπικό μας;

Πωλήσεις

Γραμματεία

Τεχνική Υποστήριξη

SERVICE

Πώς κρίνετε τον χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματά σας για τεχνική υποστήριξη;

Πώς κρίνετε την κατάρτιση του προσωπικού ως προς το αντικείμενο και τις εξελίξεις στην αγορά;

Σε κλίμακα από 1-10 πόσο βαθμολογείτε την εταιρία συνολικά σε καθένα από τα παρακάτω χαρακτηριστικά

Υψηλή ποιότητα

Εμπιστοσύνη

Αξιοπιστία

Καινοτομία

Εξυπηρέτηση

Με βάση τη συνολική εμπειρία σας, πόσο πιθανό είναι να συστήσετε την εταιρία μας σε φίλους ή συνεργάτες σας;

Σε ποιο αντικείμενο συνεργάζεστε με την εταιρία μας;

Παρακαλούμε σημειώστε το ηλικιακό εύρος που ανήκετε

Ιδιότητα